tisdag 12 februari 2013

Different shades of a woman





Woman, different shades

Det var så himla länge sedan jag bara experimenterade och lekte men igår kväll fick jag äntligen tid till det. Jag använde samma kvinna till monotrycket jag gjorde på fyra olika ark, fast med två olika utsnitt.
Lekte med färg och mycket vatten som fick rinna och bita sig fast. Jag gillade dem alla fyra faktiskt!

Idag har jag vart bildvikarie igen. Och jag märker att jag inte är van med den intensiteten det innebär. Så trött nu. Jag fick dem i alla fall att göra alla hjärtans dag kort inför den stundande dagen, jättefina blev de som gav manken till lite grann. Kanske något att publicera på torsdag!?

2 kommentarer:

  1. Thank you Gexton though I dont understand what you meen by sharing my work to Atlas Painters..?

    SvaraRadera